Replici alese

breakCine naiba a inventat socializatu in metrou ? Dupa ce am prins finalmente 4 locuri (dupa o lupta crancena cu femei cu plase pline de pampers , fete cu bake rolls in mana si baieti cu genti minimal) m-am asezat ca in urmatoarele 6 statii sa discut cand ma insor , cand se marita nu stiu cine si ce animal de companie ii duce Obama (Bacon) prietenei sale Vio(Michelle) . Evident ca sunt nemultumit si nu puteam sa pun castile in ureche fara sa nu declansez un lant de : baga-mi-as …. boule , esti nesimtit si alte cuvinte suave .
Asa ca am inceput sa meditez , evident neascultand nimic din ce vorbeau si zambind cand situatia o cerea , ca si cum as fi inteles despre ce se discuta (parca voi nu faceti la fel!) . Astfel daca astia vor casatorie in urmatorii 5 ani , eh , eu o sa vorbesc de ruperea unei relatii , de fapt nu …nu o sa o fac eu , ci o sa o faca Barney , acest barbat alfa . Asadar , dragi amici misogini va rog sa luati o foaie si un pix si sa notati urmatoarele fraze :
1. Cand un baiat se simte sufocat de nebuna lui prietena care primeste newsletters (wtf?!?) de la Zara , Meli Melo , eh ce naiba…chiar si de la Louis Vuitton , eh atunci dragul meu prieten incercat de viata ai o singura varianta , sa te desparti . Te intrebi cum faci asta ? Eh , prin minunata regula a celor 6 cuvinte . Care sunt astea ? Cum procedezi ? Simplu , cand te apuca electrizata sa mearga in fuga sa isi cumpere blugi , pantaloni sau orice , tu (dupa ce iti faci curaj cu un Wembley) ii spui cele 6 cuvinte magice : You look fat in those jeans!
Imediat nu trebuie sa fugi , ci sa o privesti in ochi cu toata taria si sa astepti sa explodeze . Bineinteles ca o sa te tina in magar , nesimtit , cum am stat cu tine , bla bla bla bla ….DAR , tu o sa iesi victima , fiind cel parasit de nebuna .
2. Apoi , daca esti emonizat si vrei sa scapi de prietena ta , care nu pare foarte adorabila poti sa ii spui : ” You mean more to me than life itself – but I’m suicidal. „Credeeee-maaaaa , merge de fiecare data . Fata o sa te priveasca trista si o sa iti spuna : Te inteleg Miguel (sa presupunem ca te cheama asa) , stiu ca treci printr-o perioada dificila dupa pierderea insignei si nu vreau sa te ranesc , ai dreptate , o sa te las .
3. Daca esti cocalar sau nu prea esti pregatit 100 % sa o invarti in cuvinte te duci la dragostea ta si ii spui asa : Azi am descoperit ca pana si sora-ta ma atrage mai mult…
Warning : Nu imi asum nicio responsabilitate daca apoi o sa apari la stirile de la 5 de pe Pro TV , ca va amice ?
4.Ultima replica doar un om fara principii , respect de sine si de tot ce e in jur , lipsa de modestie si muuuulteeee altele o poate spune (genul meu de om) si suna cam asa : Trebuie sa-ti spun ceva, dupa cum ti-am mai zis am fost de foarte multe ori dezamagit de fete iar zilele trecute mi-am dat seama ca ma atrag baietii. Imi pare rau, e numai vina mea, trebuia sa-ti spun ca am si alte orientari.. Sper sa ramanem amici , chiar daca stiu ca in sinea ta inca doresti sa imi respiri aerul . Te rog NU , nu mai insistat , imi este imposibil sa te privesc in ochi stiind ce fata minunata esti , dar sunt indragostit de gradinarul meu Enrique .”

Iar un sfat pentru cititoarele 0_0 al acestui blog sponsorizat de Balaceanca , prin intermediul medicamentelor lui Vadim si al ungurilor , homosexualilor , tiganilor , tradatorilor de neam si patrie , spionii sirieni cu moravuri joase , petardelor ude si fumigenelor va rog , de fapt va IMPLOR sa nu va manance in Big Mac sa ii spuneti un baiat : Stii , nu mai continuam , E VINA MEA , nu e a ta !
Sa va intre bine la cap , George Costanza a inventat aceasta replica ca fiecare baiat sa fie cu un pas in fata unei domnisoare la capitolul despartiri , asadar cum marele om seinfeldian ar spune : You’re giving me the „it’s not you, it’s me” routine? I invented „it’s not you, it’s me.” Nobody tells me it’s them, not me. If it’s anybody, it’s me.

Hasta la Vista , blogari

~ de blogarealadinphilly pe decembrie 23, 2008.

Lasă un comentariu