Operatiunea Litoral , part 2

img_6223_copyMare-n apa ta,Mă nasc a doua oară,În sarea şi nisipul tău . Viaţa mă-nconjoară.
Mare,nu mă lăsa să plec! Prinde-mi glezna în corali, Pune-mi la urechi cercei, Iar la gât homari!
Şi lasă-mă să dorm . În patul cu dantele, Acoperă-mi buzele cu scoici .Şi ochii mei cu stele!

Neaaah , i`m just fucking with you , daca vrei romante si poezii despre mare atunci googaleste , aici vorbim doar de lucruri serioase , nu ?
The sea was angry that day my friends , dar era 1 mai . Ma culcasem un pic pe de a 2 a si incercasem sa ma lupt pentru un pic din plapuma . M-am trezit ca un om normal , adica pe la ora 7 jumate 8 pentru ca unul din generali era intr-un puternic proces de sms-uri cu o prietena imaginara . M-am trezit brusc , zici ca cineva imi daduse cu o tigaie in cap si m-am ridicat in stilul Dracula din cripta + nu stiu de unde naiba , dar eram lovit pe maini . Nu vreau sa stiu ce se intamplase in alea 3 ore de somn , desi in mintea mea ma ducea la voodoo . Da , da , sunt realemente normal ! Dupa vreo 2 minute de chiaunism am rezolvat misterul fara sa apelez la Nancy Drew sau Scooby si gasca . Aparent semnele de pe mana aparusera ca eu am dormit cu ceasu , care printr-un proces ambiguu al miscarilor mainii opuse m-a julit , lasandu-mi urme la fix 90 grade faata de locul unde se aflau initial (habar nu am ce am spus , dar suna extravagant) .
Buun , hai sa mancam . Mi-am luat ochelarii extravaganti , pantalonii cu franjuri 3 sferturi si am plecat spre food . Evident ca in loc sa o luam spre mancarea ca lumea , noi ne-am dus spre alt loc , unde dupa ce astepti sa iti vina mancarea in 40 de minute , atentie , doar noi fiind acolo , ti-o aduce si sub forma unei fete zambitoare , in care carnea reprezinta ochii , cartofii gura si legumele urechile . Uuuuu , ce bucurie , sunt atat de voios , hai sa nu mai mananc si sa ma uit la farfurie , eventual ii fac si o poza pentru hi5.
Am mancat si ne-am intors la mansion , adica hotel . A urmat intalnirea cu omul nostru de contact , Irina , care ne-a deschis drumul spre Rpr , dar nu inainte de a baga o cafeluta . Ok, hai sa sustin teoria cafelei , lansata bineinteles de mine . In primul rand , stiu ca voi beti cafeau tac-pac-trac in 2 secunde , corect ? Erooonaaaat , ca sa rezisti , ca sa savurezi cafeaua trebuie sa o bei usor , foarte usor , MEGA USOR . Termenul este situat intre 3-7 ore . Nu ma crezi ? Bea tu asa si apoi sa te vad cum o sa rezisti . Call me Shaggy Rogers daca nu e asa .
Bun , evident ca Sunwaves era totalmente in partea opuse a locului unde m-am situat eu , unde eram cazat . Asa ca am luat-o agale , ca normal , se putea sa fie peste drum ? Noooo , trebuia sa fie in Narnia . Pe la jumatatea drumului , m-a luat o nevoie …furtunoasa si negasind o magica toaleta in vreo 40 de minute de mers , m-am hotarat sa tin in mine , cu lacrimi in ochi si durere in suflet . Am ajuns la WavesSun . haos , debandada… bucati . Du-te frate dupa bilete , ce nu stii ? Le pun diseara , direct cand te duci sa intri . Ah ce bine , asta vroiam sa ….
” – Joe , da ma , asa facem , ma intalnesc acum aici cu ea , ce nu ai incredere in mine ? Ba daca iti zic , sa moara familia mea , asa ma stii ? ”
Se auzise deodata in urechea mea , oare ce naiba era , ma uitam in stanga in dreapta sa imi dau seama care vorbeste la telefon in halu asta . Uitasem unde sunt , uitasem cine e rege in Constangeles . I-am zarit nasul turtit , ochii iesiti afara , culoarea lui banel , tricoul cu anchior ca sa ii scoata in evidenta parul epilat de pe piept , dintii galbeni , ranjetu perfid si roiu de muste de dupa el
Era Bahoooooi , o ardea la Kudos ! Era clar , Apocalipsa venea . Ce mayashi frate , ce calendar aztec , dupa ce il vezi pe Bahoi la Kudos ori clachez ori te duci acasa si iti fac un buncar in care speri sa scapi .
Am plecat parsiveste inapoi si urma sa venim seara , m-am oprit sa mananc (ce surpriza) si sa imi fac marea nevoie , cu lacrimi in ochi . Eram fericit .
Ne-am dus la hotelul magic , unde am savurat un mic si delicios vin ca sa ne facem curaj . Doar urma sa o ardem minimal . Imbracati mega gossip , am plecat calare pe 6 cai si am ajuns la locatia cu pricina .
Evident , cum ajung , vine un pastilat la mine , cu draga lui iubita care se uita prin sufletu meu.
„- Ce se intampla aici ? ”
„Eu : Sunwaves ”
„El avec ea : Si cum e ? ”
„Eu ; minimal frate , e destul de tare”
„El avec ea : Si ce zici ca e ?”
„Eu : Sunwaves frate”
„El avec ea : Si cum e ? si cat e biletu ?”
Eh , acum trebuia sa ii zic ca e gratis , dar am zis sa fiu un om bun si sa ii spun , ca si asa aveam chef de socializat de muream . Am intrat inauntru , nici macar o bratara ceva , doar stampile invizibile , parca eram in Aria 51 . Trebuie sa intelegeti o chestie despre 1 mai . Toata lumea merge sa si-o puna , iar Sunwaves reprezinta o uriasa orgie in care dansezi cu toata lumea , atingi orice si esti atins de oricine (multumesc cerului ca Solcanu nu o arde public) .
Printr-un cataclism natural m-am intors la hotel (nu stiu cum , nu stiu cu cine , nu stiu de ce) , imi amintesc cum unul din generali vorbea de casatorie si cum o sa fie bigam , iar eu imi amintesc cum am cazut lat in pat dupa inca un paharut .
Am adormit , insa m-am sculat intr-un bombardament , cand unul din din generali a dat un pumn in perete in somn . Imi amintesc ca intrase intr-un moment „Exorcist” in care scotea zgomote bizare si batea in perete .
Reactia mea a fost prompta : zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz ba … ce are ala ? Uite …ploua ….zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzz .
M-am trezit a 2 a zi ca si cum ma lovise sageata , se pare ca blestemul acelui om meschin din tren m-a ajuns.
Totusi parea o zi superba , dar m-am urcat in lift ….

To be continued

~ de blogarealadinphilly pe Mai 12, 2009.

7 răspunsuri to “Operatiunea Litoral , part 2”

  1. si….zici ca la sunwaves a fost orgie?goddamnit :))

  2. da clau, aici ar fi trebuit sa intervii tu:))

  3. Hai ca devine serial :))

  4. Elementar dragul meu , elementar :))

  5. C condenser needs, you can go to Toyota Parts Online. Valentin Voodoo

  6. Bahoi la Kudos ? =)))) ahahahahahahahah

  7. daca nu stiu cine e bahoi inseamna ca nu sunt cul? :-s

Lasă un răspuns

 
