Operatiunea Litoral, part 3

slinky elevatorCa orice trilogie , ce s-a intamplat in precedentele doua episoade trebuie uitat . De aici dam in domeniul paranormalului . Dupa doua zile frumoase pe litoral , ziua a inceput cu o furtuna si cu mine imbracat cu toate hainele pe care le aveam in troller . Nu glumesc , eram cu 3 geci . 3 perechi de pantaloni si 2 tricouri , genul combo . Eu sunt un om pregatit pentru orice , daca ma scoli in miez de noapte si imi spui ca au dat foc Burger King-ului , eu o sa fiu in prima linie sa rezolv situatia , insa nu am fost pregatit pentru a infrunta geru pamantului de pe litoral .
Asa ca m-am inarmat cu haine si umbrele si am plecat hai-hui prin statiune sa ….mananc . Mancarea reprezinta factorul absolut pentru mine , un fel de punct G al vostru . Da-mi mancare (buna) si o sa ma ud ca o scolarita in sezonu de vara .
Asa , revenind la apucaturile mele cotidiene , spre miez de zi am fost sa facem plinul la dulapiorul cu ..suc , asa ca generalii s-au despartit . Eu m-am dus cu unul din ei sa luam ..suc , in timp ce celalalt a plecat intr-o fuga uriasa , slalomand printre persoane si cu lacrimi in ochi spre minunata noastra toaleta .
Nu stiu cum , de fapt stiu , d-aia si blasfemizez , dar am ajuns sa duc eu sticla de …suc sus in camera , asa ca am luat-o usurel spre cele 3 lifturi care asteptau . Am apasat pana am innebunit , dar spre mirificul meu nororc , au venit si doua purtatoare de O_O cat Farul din Alexandria , cu care am urcat in lift .
Ce bucurie , eram aproape sa imi pierd vederea , dar nu ma interesa . Colagenu din san ma acaparase si nu puteam sa imi intorc privirea , dar de unde sa stiu eu , ca ele au apasat pe butonu ce indica etaju 7 , in loc de etaju 6 ? Ce ma interesa ? Eram in paradisu sanului .
Cobor din lift si o iau spre camera mea (sau cel putin asa credeam eu) , insa gandul era la cele doua bombardiere .
Evident ca pe fiecare usa scrie numarul camerei , dar m-am uitat eu ? Nuuuuuuuuuu . Asa ca am ajuns la ultima usa de pe culoar .
Cioc-cioc …. si tot bat si tot bat , ma apucasera toate spumele . Incerc usa , degeaba si astfel incep sa gesticulez ca un nebun si sa strig : Hai ma deschide usa , nu auzi ? Ai murit ? Deschide ba odata ca mor aici , mi-e frig . Tu nu auzi ? Aloooo … Aloooooo ….Aloooooo . Ba te omor ….
Si s-a deschis usa….si in fata mea era una….era una in prosop de baie cu o privire de ca si cum era in perioada de tranzitie a PMS-ului . Ne privim reciproc timp de cateva secunde , ea analizandu-ma de sus pana in picioare si eu analizand-o doar in zona pieptului cu un zambet perfid (nu ma acuza! Si tu faceai la fel!).
Evident ca eu am spart gheata , bagand capu pe langa ea si strigand : Baaa , unde esti ? De unde ai racolat-o ma pe asta ? Vezi ca nu mai avem bani atat de multi , ai auzit ?
Nu stiu daca asta era figura ei initiala , dar o vena era pe punctul sa explodeze , ma privea intens si imi spusese : Ba cretinule , pleaca sau cheam politia .
Evident , ca eu am continuat , intreband-o unde e unu din generali si incercand sa intru in camera . Ea era in usa si o tinea pe a ei .
Deja imi pregatisem arsenalu de cuvinte , adica cum ? O femeie purtatoare de prosoape ma face pe mine cretin si imi arunca troleru cu haine din camera …706 ?!?!?!?!?! &*$&##&#&#&# #&#&#&# #&#&#&#& #&#&#&##&#&&# si vai de %&%&%$$% …EU STAU IN 606 . Impietrisem .
Printr-o miscarea de moonwalker a lui Michael Jackson m-am retras si i-am explicat politicos ce se intamplase pana sa plec , nu am privit in urma . Nu stiu daca vreun malac locuia in camera aia , dar dragul vostru povestitor era sa moara de teama .
Cum e frate posibil asa ceva ? Explica-mi si mie ? Ah stiu , e vina persoanelor cu O_O mari !!! Aceste iele (carte bai carte) care m-au orbit si erau sa imi manance sufletul .
A doua zi am plecat spre capitala noastra la ora 7 dimineata . Unul din generali incepuse sa blasfemizeze societatea , taximetristii si sunwavesul .
Am urcat inghetat bocna in tren , ah am uitat …. trenu era plin de vamarioti si vamariote , una dintre ele asezandu-se pe scaun langa mine .
Ca sa intelegi situatia , imagineaza-ti ca eu eram singurul om treaz din vagonu ala . Ochii mei erau radar, vedeam si auzeam tot , iar efectul cafea isi spusese din nou cuvantul . Am acaparat laptop-ul unui general si am inceput sa vizionez chestii , rezumandu-ma la pinguinii madagascarieni .
Vamariota de langa mine adormise , dar evident ca adormise cu picioarele si mainile pe mine si cu capul spre partea opusa .
Eram insa voios si o intrebam … stai bine ? Ma dau mai asa sa poti sa dormi ? Nu ma intelege gresit , nu eram interesat de ea , nu puteam sa am in momentu ala o judecata coerenta in partea de jos . Acolo era pana de curent , era si normal , nu dormisem de milenii .
Vamariota imi vorbise intr-un dialect bob marlian , nu am inteles decat ca are chio chips . Da , e si normal , eu o intreb daca sta bine si ea imi raspunde ca are chio chips .
Am ajuns in capitala fumurie si pe drum am inceput sa renunt la cele 20 de haine , astea au fost momentele in care sunt sigur ca as fi fost un bun chip&dale boy .
Sunt acasa , intreg , nu stiu cum naiba , dar operatiunea litoral se incheie . Fiasco , debandada si migrene . A meritat ?

EVERY FUCKIN` MINUTE !

~ de blogarealadinphilly pe Mai 18, 2009.

6 răspunsuri to “Operatiunea Litoral, part 3”

  1. Nu seeee poooooateeeee =)))

  2. Sincer?Numai tie ti se putea intampla asta :)) ai mai si facut-o pe saraca femeie sa faca o criza de nervi.Probabil in urmatorul moment a facut un dus rece sa se linisteasca,pentru ca astfel stai tu linistit ca te trezeai cu vreun malac la usa camerei :))
    si…chip &dale boy zici,a?:))

  3. Mi-a placut. La mai mare !! :))

  4. data viitoare mai bine urci pe scari 🙂

  5. =)) Chem politia =))

  6. Trebuie sa ne intalnim la o cafea , eu nu pot sa cred ca tu ai scapat intreg din asa ceva :))

Lasă un răspuns

 
