A Post about Nothing

Seinfeld_TV_Walpaper_3_800

Bun, partidu a fost ocupat şi nu a avut timp de blogareala . În fond , sunt 90.6454 de grade afară, nu e normal să stăm să murim de cald şi în casă în faţă pc-ul compunând chestii absurde, uneori fără sens, dar de fiecare data mirobolant de adorabile (nu ştiu de unde a ieşit frază asta).
După cum s-a constatat în decursul anului, compozitorul acestui blog nu este un om bun, nu este un om ascultător şi cu siguranţă există câteva îndoieli privind funcţionalitatea corectă a fiecărei particule din corpul sau.
A fost un an în care m-am luat de Alice [:))], Edward Cullen aka Robert Maimuţa, vecinii care făceau sex sau de nebunii din metrou, dar din păcate nu am terminat. Cred că am relatat faptul că stau în cel mai retardat bloc de pe planetă, nu? Ah nu am dreptate, acum deja te aud cum bombăni şi spui că de fapt tu îl ai şi nu eu, nu ?
Bun , păi ascultă aici : sâmbătă, când luăm prânzu, un copil ţipă în curte: ” Brico-brico-bricostore!!! „. Această sonată demenţa a durat jumătate de oră, mai mult, începusem şi eu să cânt prin casă de nebun. Apoi, am o pisică a blocului pe care eu o suspectez că e schizofrenică. Aleargă câini , fuge de bebeluşi şi ţipă de nebună în miez de noapte. Te-am convins? Nu ? Bine :
Pe etaj am un rottweiler, un labrador retriever (NU , NU E MARLEY) şi un saint bernard. Frumos, nu ? E o aventură să pleci, iar cum mirificii stăpâni îi lasă fără lesa când pleacă, rămâne ca dragul subsemnat să iasă în stil combo din bloc. Vrei să continui ? 26/7 cu o zi liberă când plouă , există un grup de burtoşi care îşi fac veacul în părculeţul de lângă bloc, scopul lor ? Joc de rummy tot timpul. Evident că au loc şi momente în care totul devine un câmp de street fighter cu urlete şi scaune rupte. Încă ai dubii, nu-i aşa?
Acum 2 veri, oră ….nu ştiu , 3-4 dimineaţa. Aveam o poftă de shaorma ca şi cum aş fi fost o femeie gravidă, aşa că mi-am tras hainele pe mine şi am plecat. Ies din bloc şi din instinct mă uit în dreapta unde îl văd pe unu cu pantalonii în vine şi cu una dezbrăcată. Nu apuc să înghit în sec că îl aud: ” Aoleo , frăţioare (wtf??), ai şi tu un prezervativ, îl plătesc ! „. Nu de multe ori am înghiţit o gumă în viaţă mea, dar asta a fost un caz aparte, dar până să apuc să îi raspund, se auzea sirenă de poliţie mergând uşor cu lanternă aprinsă şi uitându-se în tufişuri . Era un drive-by politionesc, ăştia au rupt-o la fugă cu poliţia după ei şi eu am rămas cu gumă în stomac şi cu gură căscata.
Stau adesea şi mă gândesc cum socializez toată ziua . Nu înţeleg de ce nu tac, acum 2 săptămâni discutăm pe stradă de farduri şi de lucrurile pe care le-aş face dacă aş controla o navă spaţială. Se spune că oamenii sonati se atrag, probabil e ceva legat de metafizică, nu ştiu, am fost umanist toată viaţă, nu ştiu să îţi răspund cât face radical din epsilon, dar îţi pot spune cu cine s-a culcat Ana Pauker pe data de 6 mai 1928.
Ştii fază cu „a show about nothing” ? Eh, cam aşa fiecare zi din viaţă mea. Cu siguranţă nu o să descopăr plutoniu în punctul g feminin , dar măcar o să ajungă în zonă aia (Evul Mediu cum îmi place mie să îl numesc).
Cum spuneam mai sus, cei anormali se adună, aşa că am şi eu în jurul meu un grup de persoane care îndeplinesc această funcţie. Păi cu cine să începem ? Hmm , să începem cu B. care doreşte să devină un ucigaş plătit şi care spune el că s-ar descurcă destul de bine pentru că nu are resentimente. Pe lângă asta, scopul lui este să mă facă să văd Stargate. Din păcate nu ştiu cum o să ajungă hitman, mai ales acum când l-a înghiţit sistemul capitalist, obligându-l să se angajeze.
Al doilea , să îl numim S, de două zile îl caută pe „fugaru de la radio 21” (googaleste dacă vrei să ştii ce înseamnă. S are apucături de Robert Langdon, vede conspiraţii peste tot. Ştie de fiecare tunel şi fort din jurul capitalei, crede că sunt pasaje secrete sub Bucureşti, consideră că zgomotele avioanelor de pe cer sunt de fapt teste făcute de sistem, iar orice meeting aviatic sau militar în care se grupează forţele statului sunt de fapt o faţadă pe care sistemul încerca să ne facă să credem. Frumos, nu ?
Vorbind de Robert Langdon, alt om , tot B şi asta, e crunt dezamăgit de draci şi îngeri . Îl vedeam cum îi sclipeau ochii în sală de cinema pe durată filmului, însă a început să blasfemizeze când ăla şi-a dat foc pentru că atenţie „a făcut gălăgie prea mare” . Pe lângă asta, încheie fiecare frază cu un „:)” , fie că e vorba în realitate , fie că e vorba pe iahu. Flaconul cu calmante este la mine de fiecare data când interacţionez cu el.
Următoarea, să o numim D, reprezintă probabil google-ul magazinelor. Nu glumesc , am intrat în cele mai bizare locuri de pe planetă cu ea , undeva unde trebuie să spui parole că să poţi intră doar că să găseşti un magazin cu haine, care normal …nu e unisex. (Te ador fascinant de mult , dar vară asta nu îţi răspund la telefon ca să mă plimbi pe caniculă lu peste după nişte balerini , ok ?)
Revenind la persoanele cu care am discuţii despre nimic , mai este P , un fel de nazist-antisemit-comunist-ateu-cinefil-teatrofil-politehnist-xenofob-misogin-rasist-alcoolic-smsist-etc. Scopul lui suprem este să 6 meciuri simultan, tocmai d-aia adoră să meargă de fiecare data în Halftime şi să se delecteze.
Îl mai avem şi pe C , domnul C are o metodă foarte interesantă de viaţă , el se ghidează după principiul „mai stăm?” . Fie că e vorba de festival-film-meci-restaurant , nu ştiu şi în cazul date-urilor , dar el o să întrebe de fiecare data „mai stăm?”
De restul persoanelor de sex opus pe care le cunosc probabil o să mă ocup în următorul post, aşa că nu e nevoie să va uitaţi dubios la mine.
Stau şi mă gândesc dacă se poate câştiga din criticatul persoanelor şi tuturor elementelor din jur, probabil m-aş simţii mirobolant să fac asta, să stau pe verandă (nu că aş avea aşa ceva) cu pipă în gură şi cafeaua şi să critic, fiind îmbrăcat cu un halat hugh hefnian şi să am un accent britanic cu „bollocks” , „oi oi” şi restul portofoliului vocabulescian.
În timpul liber sunt un om care discută despre nimic, însă marţea mă transform în justiţiarul googal-ului. Chestia e că … i`m Batman !

Pupex !

~ de blogarealadinphilly pe Iunie 16, 2009.

26 răspunsuri to “A Post about Nothing”

  1. Cum sa fiu ma shopaholica? :))

  2. Era cazu sa mai aberezi ma si tu.Eu ti-am zis ca ai vazut de prea multe ori Seinfeld 😀

  3. Haha , genial :)) dar parca e diferit,pari asa boem

  4. Ce conspiratii vad eu ma? CHIAR ASA E!! Dar tu nu ma crezi.. :))

  5. =)) ba ce amici

  6. S-a dus naiba fiecare setare :))
    asa ca :
    S : Domnuuuuu daaaaaaaaaan
    Andra : da ma, sunt sedat ca astept sa apara New Moon si aveam nevoie de ceva sa opreasca euforia din mine.

  7. Ssseeeeeeeeeeedaaaaatuuuuleeeeeeeeeee

  8. esti nebun :))

  9. Eu nu pot sa cred ca aia faceau sex in tufisuri =)))

  10. Accent de englezoi? House sau Stewie?:))

  11. Ba ce pofta mi-ai facut de Seinfeld :))) A show about nothing!

  12. :))))) foarte tare

  13. :))) Cum sa discuti ma despre farduri??????Te-ai tampit??? :)))

  14. =))))))

  15. ai fane,iubi :>

  16. Madalin,stiu un psihiatru bun,te poate ajuta sunt sigur :)))

  17. dbSYZf clfmfgeuxzbd, [url=http://soplvsacidiq.com/]soplvsacidiq[/url], [link=http://jbkfnweytago.com/]jbkfnweytago[/link], http://bdqyuybjigwt.com/

  18. Mai stam pe blogu’ asta ?

  19. Killzone 2 – the best PS3 game yet?Still LittleBigPlanet for me, but Sony’s new shooter is mightily impressive.
    What you think about my web? http://www.easyfaxlesspaydayloan.com/payday-loans-online.html

  20. Do you think Michel Jackson killed himself?
    What you think about my web? http://www.easyfaxlesspaydayloan.com fast cash advances fast cash advances

Lasă un răspuns

 
