Din plictiseala

metro-52

Vreau sa incep prin a imi cere scuze pentru faptul ca nu v-am condus spre lucruri malefice in ultimul timp, am fost ocupat, stiti cum e, orice om ce este implicat in industria conducerii lumii prin spalare de creier, intelege cat de greu este sa iti faci timp pentru a socializa.
Sa nu credeti ca mi-a fost lene sau am fost mega plicitisit (nu sunt ruda cu Pinocchio), dar pur si simplu am fost mega…

Asa, sa vorbim despre ceva, vreti ? Am spus mai sus despre plicitiseala, eh, revin la vechea problema : Oare se poate muri din plictiseala? Adica, daca eu ma plictisesc excesiv de mult, mor? Exista posibilitatea asta?
Tocmai am venit de la un curs, nu neg ca a fost interesant, dar frate, am simtit ca mor de plictiseala. Inainte sa ma faci sonat, gandeste-te ca am ajuns la stadiul sa fac scenarii, scenarii privind gandurile si gesturile colegilor.

Am ajuns de la privirea : „Aoleu mi-a cazut tamponul”, pana la „Radical din p7 publicitare este oare identic cu marca de la Milla” ?
Deja aveam flash-uri in care clachez si plec de nebun din mijlocul incarii cantand „Love Lockdown” (nu stiu de ce? Ori cantam asta ori ceva cu Benny Lava)
Eu ma plicitisesc repede, nu stiu de ce, asa am fost instruit, daca eu eram un Rege in Anglia, in Evul Mediu, eu as fi acel om care ucidea jokerul acela dubios.

Apoi venind acasa cu metroul, am lansat doua teorii. Prima ii apartine lui Bebe si mi-a fost sugerata acum cateva saptamani. Bebe se intreba de ce intr-un metrou, pe un sir de 6 scaune, unul este ocupat de cineva, de ce tu te asezi la un scaun distanta de el, de ce mereu folosim aceea zona de tampon ?
Eh, din acel moment, am inceput sa analizez aceasta problema vitala pentru societate, astfel am ajuns la urmartoarea concluzie.

Omul lasa un spatiu tampon pentru ca are nevoie de intimitate, pentru a putea respira si a citi cate un ziar in liniste. Eh, in ultimele zile am incercat sa fac pe dos, asa ca daca erau 5 scaune goale din 6, eu ma asezam exact langa cel ocupat si incepeam sa analizez.
Daca respectivul citea ziarul, eu ii citeam ziarul. Ii urmaream muzica, sms-urile primite, tot. Reactia ? Pai, ce va voi relata ramane intre noi, da ? (Sa incercati si voi in metrou miscarea mea).

M-am asezat langa o domnisoara cu Adevarul de Seara, cum dumneai a inceput sa citeasca, automat si eu am inceput sa ii citesc ziarul, dar nu intr-un mod discret, ci aproape tinandu-i cealalta jumatate cu mana mea.
Vizibil enervata de actul meu de huliganism maximal, a incercat sa se intoarca sa isi citeasca sms-ul primit de la „Ubi” al ei, un malac probabil, un malac cu numele de Boss.
Eu agasant pana la capat, m-am apropiat incercand sa ii citesc sms-ul…..apoi m-am trezit coborat in statie la Basarab.
DE CE? D-asta ma intrebi? Eh, am aflat ca nu trebuie sa te pui cu o femeie care tocmai a mancat un taco cu chili.

I`m out !

~ de blogarealadinphilly pe Noiembrie 10, 2009.

Lasă un răspuns

 
